• 01-04-2022, 14:48:34
    #1
    Hocalarım merhaba,
    3 arkadaş boş vaktimizde 101 okey atalım dedik lakin bir türlü dördüncü bulamadık eğer İstanbul Pendik civarlarında olan varsa beklerim, çaylar benden
  • 01-04-2022, 14:50:14
    #2
    3 kişi 101 kat kat daha keyifli oluyor yerde taş çabuk bitmediği için. biz hep 3 kişi oynarız hocam
  • 01-04-2022, 14:50:19
    #3
    Beşiktaş'a yakın olsaydınız gelirdim valla 😌
  • 01-04-2022, 14:59:30
    #4
    Bağcılarda olsaydınız belki gelirdim