• 01-04-2022, 00:33:43
    #1
    Arkadaşlar merhaba, en son PeP mesajı 2021 yılına ait. Acaba PeP hala Yurtdışından gelen ödemeleri yüklemede falan kötü bir firma mı? Yoksa kendiniz düzelttiler mi?
  • 01-04-2022, 00:35:24
    #2
    yurtdışından gelen ödemeleri alıyorum ben bi sorun yok
  • 01-04-2022, 00:38:09
    #3
    YasinReal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yurtdışından gelen ödemeleri alıyorum ben bi sorun yok
    teşekkürler, ortalma ne kadar sürede hesabınıza yansıtılıyor hocam? Bir de açıklamaya falan bir şey yazdırıyorlar mı yurtdışı için?
  • 01-04-2022, 01:06:50
    #4
    yaziliman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    teşekkürler, ortalma ne kadar sürede hesabınıza yansıtılıyor hocam? Bir de açıklamaya falan bir şey yazdırıyorlar mı yurtdışı için?
    birşey yazdırmıyorlar, gün içinde geliyor. Gönderen firma yatırdığı saati söylemiyor hiç bir zaman
  • 01-04-2022, 01:15:01
    #5
    guardiola sananlar
  • 01-04-2022, 02:31:26
    #6
    güven vermeyen bir sistem bana göre. ininal pep papara hepsini bırakıp toslaya geçtim. kesinti yok. akbank güvencesi. paycell de kesinti ücretleri olmasa ve turkcell e bağlı faturaları bile yatırdığında komisyon kesmese paycell ide kullanırdım