Arkadaşlar merhabalar, r10.net'de bu ay baya aktiftim ve yaklaşık 30tane ticaret yaptım. Daha doğrusu ekip olarak yaptık denilebilir. Şimdi size başıma gelen enteresan olayıları anlatıcam. Müşteri "Selamın Aleyküm " diyor Aleykümselam diyorum sen nasıl kurumsalsın diyor

Bende bu sefer "Selamın Aleyküm" denildigi zaman Merhaba buyrun nasıl yardımcı olabilirim? diyorum adam bana neden selam almıyorsun diyor

Daha sonrasında bir müşteri yazıyor örnek verelim bir web sitesi yaptırmak istiyor müşteriye fiyat veriyorum çok dedin düş diyor biraz birşeyler yapıp düşüyorum bu seferde diğer arkadaşlar 300tl, 400tl fiyat verdiler diyor. Ben bu sefer onlara yaptırabilirsiniz benim fiyatım bu diyorum hala üsteliyor

Mesela isim vermicegim geçen günlerde bir tinder hesap isteyen bir müşterime 55tl fiyat verdim adam bana 10tlm var diyor ne yazikki diyorum hala üsteliyor bende yardımcı olamıcagımı belirtiyorum oda bana bende başkasından 10tl ye alırım diyor

D bende müşteriye o fiyattan var ise ben alayım diyorum ve engelliyorum. Zaten kazandıgımız para masraflara anca yetiyor giderlere anca yetişebiliyoruz yok abi gene zorluyorlar. Ne olucak bu halimiz?