DNS Kullanmalı mıyız? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
DNS Kullanmalı mıyız?
0
●
136
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
DNS Kullanmalı mıyız?
31-03-2022, 19:25:35
#1
Destur35
Merhaba, ofiste turnet evde superonline kullanıyorum ama alan adı işlemlerinde DNS lerin oturması çok zaman alıyor. Modemden google veya cloudflare dns leri kullanmamızın artı ve eksileri nelerdir?
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler