• 31-03-2022, 09:51:01
    #1
    Arkadaşlar r10’da güvenilir bir aracı var mı?
  • 31-03-2022, 09:58:47
    #2
    Aracı olacağını sanmıyorum hocam.
    Aracıyım ya da şu/bu moderatör aracıdır diyenlere de pek inanmanızı tavsiye etmem
  • 31-03-2022, 10:02:52
    #3
    Administrator
    Yasak!