Şahıs firmam var , ticari kredi karta başvurmak istiyorum fakat bu ticari k.kartı ile bireysel harcamalarımı yapabilir miyim? sıkıntı oluşur mu?
illa faturasını gösterebileceğim şirket gideri mi olmalı ?
Ticari Kredi Kartı Hakkında
13
●422
- 29-03-2022, 00:27:18Harcama yapılabiliyor ama yıllık kart kullanım ücretlerine dikkat et her bankanın farklı yüksek olabiliyor karta başvuru yapmadan evel sorgula.
- 29-03-2022, 00:31:00Ekstreyi muhasebeciye mi vereceğiz?KAYNAKSOFTBT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam trendyolda satıcılara özel kampanya varmış . aidat kart kullanım ücreti vs. yok . şimdi baktım ticari kart baya avantajlıymış bireysel k.karta göre.onlinecihan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 29-03-2022, 00:33:40Tabiki de vereceksiniz.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-03-2022, 00:39:16Her bankanın prosedürü farklıdır hocam.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-03-2022, 00:40:01Merhaba ticari kartlar sermaye şirketlerinde sıkıntı şahıs şirketinde sıkıntı olmaz. Sermaye şirketlerinde kasa fazlası olur. Sermaye şirketleri a.s. ltd.