Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ekstreyi muhasebeciye mi vereceğiz?


Hocam trendyolda satıcılara özel kampanya varmış . aidat kart kullanım ücreti vs. yok . şimdi baktım ticari kart baya avantajlıymış bireysel k.karta göre.
Tabiki de vereceksiniz.