• 28-03-2022, 21:43:02
    #10
    böyle filmler iş olsun diye yapılır normalde. 10 üzerinden 4 alır en babayiğidi bu olsun diğer tüm biyografi filmleri olsun farketmez. Bir eşkiyanın ağır romanın 10da biri ya eder ya etmez. bunu çekinceye kadar ne hayatlar var film olması gereken misal sabahattin ali
  • 28-03-2022, 21:44:13
    #11
    blackbears adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o kadar kopuk işlenmişti ki, her şey aceleyle geçti
    Aynen konular o kadar birbirine hızlı hızlı bağlanmış ki ...
  • 28-03-2022, 21:53:24
    #12
    tam yapamasalar da aradan sonra ki bölüm daha iyi
  • 28-03-2022, 21:58:40
    #13
    mersinli07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tam yapamasalar da aradan sonra ki bölüm daha iyi
    Bence de . Sanki aceleye getirilmiş bir film gibi geldi bana bilmiyorum üzerine düşülse daha başarılı olur gibi...
  • 28-03-2022, 21:59:59
    #14
    kendi güzel,sesi güzel bir kadındı. onun şöhretine erişemeyen bazı hazımsız sözde sanatçılar eleştiriyorlar onu başına bunlar gelmese ünlü olamazdı.benim niye filmim yapılmıyor diyorlar. senin ederin yokki filmin yapılsın
  • 28-03-2022, 22:08:10
    #15
    eyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kendi güzel,sesi güzel bir kadındı. onun şöhretine erişemeyen bazı hazımsız sözde sanatçılar eleştiriyorlar onu başına bunlar gelmese ünlü olamazdı.benim niye filmim yapılmıyor diyorlar. senin ederin yokki filmin yapılsın
    Kesinlikle katılıyorum.
  • 28-03-2022, 22:45:20
    #16
    Çok güzeldi röportajıda güzel

    https://www.youtube.com/watch?v=q_MwKAvx1yU