böyle filmler iş olsun diye yapılır normalde. 10 üzerinden 4 alır en babayiğidi bu olsun diğer tüm biyografi filmleri olsun farketmez. Bir eşkiyanın ağır romanın 10da biri ya eder ya etmez. bunu çekinceye kadar ne hayatlar var film olması gereken misal sabahattin ali