• 25-03-2022, 18:35:01
    #1
    Merhaba arkadaşlar, aramızda growth hormone kullanan var mı? Herhangi bir yararı veya zararı oldu mu? Bilgilendirirseniz çok memnun olurum.
  • 25-03-2022, 18:37:04
    #2
    Tevfik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar, aramızda growth hormone kullanan var mı? Herhangi bir yararı veya zararı oldu mu? Bilgilendirirseniz çok memnun olurum.
    Hocam bu tür hormon ilaçları doktor kontrolünde kullanılması lazım bu dediğiniz büyüme hormonu genelde kalıcı vücut yapmak isteyenler kullanabiliyor