Bir yakınımın merak ettiği bir konu var. Aşağıda ki görselde, mezun olması için gerekli puanı geçmiş gözüküyor. Zorunlu ders sayısı 5 gözüküyor. Mezun olması için gereken şartlarda toplam dönem 5 gözükürken öğrencinin 12 gözüküyor. Şuan mezun olması için zorunlu olan 5 dersten geçmesi yeterli mi? Bilgisi olan cevaplarsa sevinirim.
