Bilgisayar intel pentium işlemcili, 2gb ram ve 240 gb hdd (320 de olabilir hatırlayamadım) var. Eski bir bilgisayar haliyle yavaş açılıyor yavaş çalışıyor ama ssd ile hızlandırılabilir. ekranı indirip kaldırırken ekranda bir şeyler titriyor sanırım flexle ilgili bir sorun var ama ekranı normal kaldırınca herhangi bir sorun olmadan kullanılabiliyor.













Teşekkürler hocam yorum için