Selamlar,

Elimdeki sözlük sitesi ile ilgili fikirlerinize ve görüşlerinize ihtiyacım var. Sözlük scripti vs. her şey tamam ancak sizce reklam vs. vererek start vermeli miyim?

*Sizce sitede çaylak sistemiyle mi başlamalıyım yoksa ilk 1000 kişi yazar olarak mı başlamalı?
*Üyelik işlemlerinde mail onayı olmalı mı? Olup olmaması sorun yaratır mı?
*Test etmem gereken, deneyim ile denk geldiğiniz şeyler var mı? Nelere bakmam gerekiyor?

Site : gecesozluk.com

Desteğiniz için şimdiden teşekkür ederim.