• 21-03-2022, 19:23:48
    #19
    Geçinmeyi bırak, şu an yaşıyorsam R10 sayesindedir. Yaşama sebebim müşterilerim ve buradaki sıcak ortam. Kötü kararlarımdan beni döndüren bir forum oldu burası. Her şeyden öte r10'un yeri ayrı be.
  • 21-03-2022, 20:50:15
    #20
    birtek %100 R10 ile ev geçindiren @Admin; dir tabii ama onunda yatırımalrı vardır ekstra. aslında %100 e girmiyor sanırım
  • 22-03-2022, 07:24:51
    #21
    şu Referanslı Coin Sistemler - Referans Kodları - Airdrop - R10.net kategoriden çıkamıyorum Teşekkürler R10 Net
  • 22-03-2022, 08:04:22
    #22
    allaha şükür harçlığımızı çıkarıyoruz
  • 22-03-2022, 11:48:28
    #23
    Şu an tek geçim kaynağım R10
  • 22-03-2022, 12:23:27
    #24
    Çok şükür bizde R10 ile ev geçirenlerdeniz Böyle bir platforma sahip olmanın önemi gerçekten anlatılmaz. Herkese bol kazançlar diliyorum.
  • 22-03-2022, 12:39:47
    #25
    Buradan geçim sağlayan vardır. Emeği geçenlere çok çok teşekkürler. 🙂 Sadece geçim değil iyi kazananları da duydum.
  • 22-03-2022, 12:41:59
    #26
    admin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben
    😂😂😂😂
  • 22-03-2022, 13:13:18
    #27
    pandemi zamanında full buradan geçindim çift asgari ücret kazandırıyordu makale, hesap satışı vs. tarzı işlerle