Konu
R10 ile ev geçindirenler
21-03-2022, 19:23:48
#19
Celilkilic
Geçinmeyi bırak, şu an yaşıyorsam R10 sayesindedir. Yaşama sebebim müşterilerim ve buradaki sıcak ortam. Kötü kararlarımdan beni döndüren bir forum oldu burası. Her şeyden öte r10'un yeri ayrı be.