Geçinmeyi bırak, şu an yaşıyorsam R10 sayesindedir. Yaşama sebebim müşterilerim ve buradaki sıcak ortam. Kötü kararlarımdan beni döndüren bir forum oldu burası. Her şeyden öte r10'un yeri ayrı be.