An itibariyle sistem patlamış bulunuyor. Önce çevremdeki arkadaşlara sonra buradakilere geçmiş olsun diyorum. İyi ki uzaktan izlemişim diyorum yoksa kaybedenler klubunde olurduk.
An itibariyle sistem patlamış bulunuyor. Önce çevremdeki arkadaşlara sonra buradakilere geçmiş olsun diyorum. İyi ki uzaktan izlemişim diyorum yoksa kaybedenler klubunde olurduk.