• 19-04-2022, 20:49:19
    #19
    An itibariyle sistem patlamış bulunuyor. Önce çevremdeki arkadaşlara sonra buradakilere geçmiş olsun diyorum. İyi ki uzaktan izlemişim diyorum yoksa kaybedenler klubunde olurduk.
  • 19-04-2022, 21:49:10
    #20
    fratkuru adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    An itibariyle sistem patlamış bulunuyor. Önce çevremdeki arkadaşlara sonra buradakilere geçmiş olsun diyorum. İyi ki uzaktan izlemişim diyorum yoksa kaybedenler klubunde olurduk.
    Kapatılalı çok oldu