• 19-03-2022, 18:57:21
    #1
    Arkadaşlar merhaba,bir hizmet üzerinde çalışıyoruz. Fakat ne denli akıl işi bilmiyorum
    Hizmet şu şekildedir;
    Adsensesi olan bir site için çalışalacak,gelir getirmeye ve yüksetlemek için çaba gösterilecek.
    Makale yazılcak
    Seo yapılacak.
    Bu hizmetler içinde ücret istemeyeceğiz. Sadece adsense gelirlerini yarı yarıya bölüşeceğiz.
    Böyle bir fikir var aklımızda. Bu süreç sadece 3 ay ürecek olup bunun için bir panel yapımı üzerinde de çalışıyoruz. Toplu bir iş akışı olur ise takip etmesi kolay olması açısından.

    fikirlerinizede açığım açıkcası
    Teşekkür eder saygılarımı sunarım.
  • 19-03-2022, 18:58:47
    #2
    Hocam bence üzülürsünüz, bana sizin açınızdan pek mantıklı gelmedi.
  • 19-03-2022, 19:02:17
    #3
    Değmez bence.
  • 19-03-2022, 19:02:23
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hocam siz karlı çıkabilicekseniz mükemmel hizmet. Sizin açınızdan bakılınca 3 ay kısa bir süreç arttırmanız size faydalı olabilir.
  • 19-03-2022, 19:02:25
    #5
    ücreti peşin almanızda fayda var, güvenmediğiniz biriyse önermem.
  • 19-03-2022, 19:03:52
    #6
    Ya da makalelerin ödemesini alayım ? 1.5₺ gibi mesela bir sürüm yakalamak derdim.
  • 19-03-2022, 19:04:33
    #7
    fazla masumane.... yazık olur emeklerinize
  • 19-03-2022, 19:05:39
    #8
    Öneri olarak verebileceğiniz bir şey varmıdır ?
  • 19-03-2022, 19:11:16
    #9
    Hocam demirbaş tarzında hazırlamış olduğunuz içeriklerin ve bir kısmi olarak depozito diyebiliriz almanızda fayda var. Çünkü site sahibi sonrasında inkar ettiğinde buradan girişi yasaklansa da sizin emeğiniz heba olacak ne yazık ki