Hizmet şu şekildedir;
Adsensesi olan bir site için çalışalacak,gelir getirmeye ve yüksetlemek için çaba gösterilecek.
Makale yazılcak
Seo yapılacak.
Bu hizmetler içinde ücret istemeyeceğiz. Sadece adsense gelirlerini yarı yarıya bölüşeceğiz.
Böyle bir fikir var aklımızda. Bu süreç sadece 3 ay ürecek olup bunun için bir panel yapımı üzerinde de çalışıyoruz. Toplu bir iş akışı olur ise takip etmesi kolay olması açısından.
fikirlerinizede açığım açıkcası

Teşekkür eder saygılarımı sunarım.