öncelike merhabalar elimdeki kasayı satıp laptopa geçmeyi düşünüyorumda ne kadar satacağım hakkında bir fikrim yok. Şimdiden herkese teşekürler. Eğer almayı düşünen arkadaşlar olursa iletişime geçebilir.
Kasanın özelikleri:
ASUS TUF 3 Radeon RX 5600 XT OC EVO 6GB GDDR6 192 Bit Ekran Kartı 16/06/2020 tarihinde alındı (3 yıl garantısı var)
ASUS TUF B450M-PRO GAMING 16/06/2020 tarihinde alındı
XPG 8GB Gammix D30 Kırmızı 3000MHz CL16 DDR4 Single Kit Ram 2 tane 16/06/2020 tarihinde alındı
AMD Ryzen 5 3600 16/06/2020 tarihinde alındı
ADATA 480GB 2.5" SSD (520MB Okuma / 450MB Yazma) 16/06/2020 tarihinde alındı
KIOXIA EXCERIA 500GB NVMe M.2 SSD (1700MB Okuma / 1600MB Yazma) 17/01/2021 tarihinde alındı
WD Blue 3.5" 1 TB
PowerBoost kasa (modelini hatırlamıyorum)
Bu kasa ne kadar eder
7
●334
- 19-03-2022, 14:33:30hocam ne yaptınız sadece işlemci 3.500 tl sıfırı m2 ssd 800 tl 3.700 tl ye anakartı rami ekran kartını kasayı diğer ssd ve hddyi nasıl alacaksınızMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-03-2022, 14:35:09İkinci elde böyle malesef birde şimdi mining vs yapılıyor diye kimse 2.ele yanaşmıyor artık.umutzan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-03-2022, 14:39:06Ekran kartını 6-7 bine koysa ilan onaylandığı gibi alırlar hocam. Piyasa bilginiz yoksa yardımcı olmaya çalışmayın lütfen. Ekran kartını zaten madenciler alıyor.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu ekran kartı tek başına LHR 3060 dan %50 fazla, LHR 3070 den 2-3 MH/S fazla kazıyor. 3060 ın ölüsü 7500-8000, 3070 in ölüsü 11-12 bin ediyor. - 19-03-2022, 14:42:081 Allah'ın kulu vermez o rakamı, yazdığınız fiyata yurtdışından kralını getiririm size 20 gün beklemeniz yeterli. Piyasanın tam kalbindeyiz donanım konusunda.Trust adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-03-2022, 14:47:23temiz kullanılmışsa dahi en az garanti %30 sıfır fiyatından düşer.eşe dosta gitmedikçe bu oran genelde %40 oluyor ölücü piyasada. 7-8 bin lira verirlerse satmanı öneririm. yanlış anlama malını kötülemiyorum ama malesef 10+ gibi rakamları vermezler .satıncada bilgilendirirsen güzel olur. en azından haklı olup olmadığımızı görürüz .umarım gönlündeki rakamlara ulaşırsın