Arkadaşlar , başlıkta da belirttiğim gibi ne yapsam ne etsem ben bu iki işlemi yapamadım , php özel bir script için facebook ve google ile giriş yap ekleyeceğim ama ne facebook developerden neden google 'den bu işlemleri yapamadım , varmı ben 3 dk da yaparım diyen :P