• 18-03-2022, 21:24:23
    #28
    bluecr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen Çorum'lu ya benziyorsun ?
    Evet 'heri" kelimesinden anladınız sanırım köyün de ikamet ediyorum
  • 18-03-2022, 21:25:45
    #29
    heri19 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet 'heri" kelimesinden anladınız sanırım köyün de ikamet ediyorum
    evet ondan anladım , hangi köyde ikamet ediyorsunuz ?
  • 19-03-2022, 01:19:14
    #30
    Üyeliği durduruldu
    Bilal Bayar var @BilalBayar; severek takip ediyoruz.
  • 19-03-2022, 01:20:15
    #31
    🔶 Stripe - Paypal 🔶
    AYJANS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bilal Bayar var @BilalBayar; severek takip ediyoruz.
    Teşekkürler Aykut
  • 19-03-2022, 01:22:19
    #32
    harosa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Facebook zamanında ben dahil kimsede ondaki vizyon yoktu.
    Abarttığınızı düşünüyorum.
  • 19-03-2022, 01:28:58
    #33
    Abdullah07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Abarttığınızı düşünüyorum.
    hocam asgari ücretin de düşüğüne editörlük yapan bu adam şimdi hiç ulaşılmayacak yerlere geldi neyi abartıyorum Allah aşkına, 6 sene içerisinde bırak bireysel birini firmalar şirketler bile kendine böyle değer katamazdı.
  • 19-03-2022, 01:39:01
    #34
    harosa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam asgari ücretin de düşüğüne editörlük yapan bu adam şimdi hiç ulaşılmayacak yerlere geldi
    Önceki mesajınızdan daha da abartılı oldu şu an bu mesaj .Nasıl ulaşılmayacak yerlere geldi ? Gören de dünya popstarı falan sanacak.Alt tarafı sıradan bir sosyal medya fenomeni .Kendisini tanımam etmem ama o daha facenin fsini bilmezsen 15 yaşında çocukken ben ve benim gibiler facede mobil ödeme ile reklam veriyordu en basit örnek =).Facede ondan daha iyi kimsede vizyon yokdu demenizi abartılı buldum sadece.Emin olun face sektöründe kimler var kimler geri planda ne cevherler var =) .Kendimi övmeyi sevmem ama başkalarını da gözümde sizin kadar büyütmem.O yüzden bence siz de birilerini gözünüzde çok büyütmeyin. Millet yapabiliyorsa siz de yaparsınız .Kimse hiçbir şeyi doğuştan öğrenmiyor ve yapmıyor sonuçta.
    Saygılar.
  • 19-03-2022, 01:51:42
    #35
    Abdullah07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Önceki mesajınızdan daha da abartılı oldu şu an bu mesaj .Nasıl ulaşılmayacak yerlere geldi ? Gören de dünya popstarı falan sanacak.Alt tarafı sıradan bir sosyal medya fenomeni .Kendisini tanımam etmem ama o daha facenin fsini bilmezsen 15 yaşında çocukken ben ve benim gibiler facede mobil ödeme ile reklam veriyordu en basit örnek =).Facede ondan daha iyi kimsede vizyon yokdu demenizi abartılı buldum sadece.Emin olun face sektöründe kimler var kimler geri planda ne cevherler var =) .Kendimi övmeyi sevmem ama başkalarını da gözümde sizin kadar büyütmem.O yüzden bence siz de birilerini gözünüzde çok büyütmeyin. Millet yapabiliyorsa siz de yaparsınız .Kimse hiçbir şeyi doğuştan öğrenmiyor ve yapmıyor sonuçta.
    Saygılar.
    hocam evet ne cevherler var haklısınız fakat benim demeye çalıştığım şey asgari ücretin altında çalışmaktan şu an aylık milyon lira gelirleri gören birisi. Benim onu abarttığım yok aksine siz neden küçük görüyorsunuz bu adamı? Adam 6 senede aylık gelirini xmilyona katladı kendi kendine
  • 19-03-2022, 01:54:55
    #36
    harosa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam evet ne cevherler var haklısınız fakat benim demeye çalıştığım şey asgari ücretin altında çalışmaktan şu an aylık milyon lira gelirleri gören birisi. Benim onu abarttığım yok aksine siz neden küçük görüyorsunuz bu adamı? Adam 6 senede aylık gelirini xmilyona katladı kendi kendine
    Tamam hocam haklısınız.