bluecr adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
R10'da üyeliği olan fenomenler
65
●16.760
- 18-03-2022, 21:25:45evet ondan anladım , hangi köyde ikamet ediyorsunuz ?heri19 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-03-2022, 01:22:19Abarttığınızı düşünüyorum.harosa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-03-2022, 01:28:58hocam asgari ücretin de düşüğüne editörlük yapan bu adam şimdi hiç ulaşılmayacak yerlere geldiAbdullah07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
neyi abartıyorum Allah aşkına, 6 sene içerisinde bırak bireysel birini firmalar şirketler bile kendine böyle değer katamazdı.
- 19-03-2022, 01:39:01Önceki mesajınızdan daha da abartılı oldu şu an bu mesaj .Nasıl ulaşılmayacak yerlere geldi ? Gören de dünya popstarı falan sanacak.Alt tarafı sıradan bir sosyal medya fenomeni .Kendisini tanımam etmem ama o daha facenin fsini bilmezsen 15 yaşında çocukken ben ve benim gibiler facede mobil ödeme ile reklam veriyordu en basit örnek =).Facede ondan daha iyi kimsede vizyon yokdu demenizi abartılı buldum sadece.Emin olun face sektöründe kimler var kimler geri planda ne cevherler var =) .Kendimi övmeyi sevmem ama başkalarını da gözümde sizin kadar büyütmem.O yüzden bence siz de birilerini gözünüzde çok büyütmeyin. Millet yapabiliyorsa siz de yaparsınız .Kimse hiçbir şeyi doğuştan öğrenmiyor ve yapmıyor sonuçta.harosa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Saygılar. - 19-03-2022, 01:51:42hocam evet ne cevherler var haklısınız fakat benim demeye çalıştığım şey asgari ücretin altında çalışmaktan şu an aylık milyon lira gelirleri gören birisi. Benim onu abarttığım yok aksine siz neden küçük görüyorsunuz bu adamı? Adam 6 senede aylık gelirini xmilyona katladı kendi kendineAbdullah07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-03-2022, 01:54:55Tamam hocam haklısınız.harosa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
neyi abartıyorum Allah aşkına, 6 sene içerisinde bırak bireysel birini firmalar şirketler bile kendine böyle değer katamazdı.