hocam asgari ücretin de düşüğüne editörlük yapan bu adam şimdi hiç ulaşılmayacak yerlere geldi
Önceki mesajınızdan daha da abartılı oldu şu an bu mesaj .Nasıl ulaşılmayacak yerlere geldi ? Gören de dünya popstarı falan sanacak.Alt tarafı sıradan bir sosyal medya fenomeni .Kendisini tanımam etmem ama o daha facenin fsini bilmezsen 15 yaşında çocukken ben ve benim gibiler facede mobil ödeme ile reklam veriyordu en basit örnek =).Facede ondan daha iyi kimsede vizyon yokdu demenizi abartılı buldum sadece.Emin olun face sektöründe kimler var kimler geri planda ne cevherler var =) .Kendimi övmeyi sevmem ama başkalarını da gözümde sizin kadar büyütmem.O yüzden bence siz de birilerini gözünüzde çok büyütmeyin.
Millet yapabiliyorsa siz de yaparsınız .Kimse hiçbir şeyi doğuştan öğrenmiyor ve yapmıyor sonuçta.
Saygılar.