• 18-03-2022, 11:53:52
    #1
    Gelecek hafta yurt dışına çıkacağım ve iş-kişisel 2 telefon kullanıyorum. Bu telefonların ikisiyle yurt dışına gidip gelirken problem yaşar mıyım? Götürüp getirebilir miyim? Ülke: İspanya.
  • 18-03-2022, 12:00:09
    #2
    Üzerimde 4 telefonla Almanya'ya gidip gelmişliğim oldu.
  • 18-03-2022, 12:17:45
    #3
    Kutusuz telefonlarda sıkıntı olmaz
  • 18-03-2022, 12:30:16
    #4
    2 bazen 3 telefon + 1 laptop ile ayda bir gidip gelmişliğim olabiliyor herhangi bir sıkıntı yaşamadım