• 18-03-2022, 11:49:29
    #1
    Selamlar, Yeğenim şerit ledin kablosunu Prize sokmuş Ledden yanık konusu ve ses gelmiş. Bu led şerit çöp mü oldu? Bilgisi olan var mı acaba?
  • 18-03-2022, 11:51:35
    #2
    220 yemiş 😂
  • 18-03-2022, 11:51:55
    #3
    Kurumsal Üye
    Direnç olmadan gelen yüksek akım bozar. Kullanmayın hocam, sonra alev alır bir şey olur.
  • 18-03-2022, 11:53:34
    #4
    Ah bu yeğenler. Herşeyin altından bunlar çıkıyor
  • 18-03-2022, 11:53:44
    #5
    Ledler çöp oldu tabi hocam telefona 220 vermek gibi birşey bu 12 v çalışır ledler bunun 18 katı sistemi çöp eder.
  • 18-03-2022, 12:10:09
    #6
    Makalex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar, Yeğenim şerit ledin kablosunu Prize sokmuş Ledden yanık konusu ve ses gelmiş. Bu led şerit çöp mü oldu? Bilgisi olan var mı acaba?
    Allah yeğeninin korumuş öyle diyebiliriz