• 14-03-2022, 21:51:29
    #1
    Merhaba, ben ASUS bilgisayar sahibiyim. windows 11 geçirirken ftp 1 hatası veriyor onu 2ye yükseltmem gerekiyormuş. Youtubedan vs. araştırdım ama benim biosumda menüsü de görünmüyor nasıl yapabilirim? Yapabilen varmı?
  • 14-03-2022, 22:17:12
    #2
    Dün gece Windows olarak bilgisayara format attım şuan hiçbir sorun bulunmuyor
  • 14-03-2022, 22:49:10
    #3
    Kurumsal Üye
    tpm2 gerekiyor tpm gerekmeyen iso sürümünü indirmeniz lazım fullprogramlar sitesinden
  • 15-03-2022, 11:11:42
    #4
    Çözüm yanıtlarda yazmıyor.

    Google'dan gelen arkadaş olursa:
    BIOS menüsünü güncelleyin. 🙂