Forumda (r10) yeniyiz, zaten belli oluyor ancak diğer forumlarda eskilerdeniz uzun zamandır yoktuk diğer forumlarda da,
Bir kaç Artvinli insanla denk gelip tanışınca açıkçası çok şaşırdım, hemşerilik duyguları yüksek olanda biriyim o yüzden tuhaf hissettim açıkçası, merak ediyorum başka Artvin'li birileri de var mı acaba

Hele-ki Artvin'li olup Bursa'da yaşayan birisi var mı

--
Eğer böyle bir paylaşım yasaksa, kusura bakmayın lütfen.