• 14-03-2022, 01:26:16
    #1
    Merhabalar,

    Forumda (r10) yeniyiz, zaten belli oluyor ancak diğer forumlarda eskilerdeniz uzun zamandır yoktuk diğer forumlarda da,

    Bir kaç Artvinli insanla denk gelip tanışınca açıkçası çok şaşırdım, hemşerilik duyguları yüksek olanda biriyim o yüzden tuhaf hissettim açıkçası, merak ediyorum başka Artvin'li birileri de var mı acaba

    Hele-ki Artvin'li olup Bursa'da yaşayan birisi var mı

    --
    Eğer böyle bir paylaşım yasaksa, kusura bakmayın lütfen.
  • 14-03-2022, 01:40:03
    #2
    08 gitmesekte görmesekde
  • 14-03-2022, 01:53:47
    #3
    Kral gücümüsün ) ben orduluyum
  • 14-03-2022, 01:59:04
    #4
    TheCettas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    08 gitmesekte görmesekde
    Doğum günüm 0"8 o derece

    Kudret52 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kral gücümüsün ) ben orduluyum
    En yakın arkadaşım Ordu'lu
  • 14-03-2022, 04:28:27
    #5
    Yusufeli 🤚
  • 14-03-2022, 08:23:03
    #6
    hem artvin hem bursa
  • 14-03-2022, 08:28:47
    #7
    Arhavi ama Balıkesir/Bandırma'dan selamlar
  • 14-03-2022, 09:20:38
    #8
    Osmanlı Rus harbi zamanında göç etmiş dedeler Artvin ve Batum'dan. Balıkesir, Gönen'den selamlar...
  • 14-03-2022, 09:38:14
    #9
    AÇÜ'de okuyorum 😂