• 11-03-2022, 21:59:12
    #1
    Herkese merhabalar öncelikle kisa bir sekilde pasaporttan bahsedeyim, Avusturya/Viyana 'da dogdum Türkiyeye temelli dönüs yaptik 6-7 yil oldu. 17 Yasindayim Lise 3'e gidiyorum ve ekonomi yönünde maalesef ki Türkiye'nin durumu cok kötü bende pasaport imkanimi degerlendirip tek basima tekrar Avusturyaya dönüs yapmayi düsünüyorum.
    Sizlere sorum su ki: Lise 4 'te acik liseye gecip kuaförlük ögrenip elimde meslekle gidersem acik lise'nin düz lise arasinda diploma farki olur mu ? Orada üniversite okumama engel olur mu? Eger ki sorun olursa burda düz liseyi tamamlayip gidecegim. Hangisi daha mantikli olur? Fikir ve önerilerinizi bekliyorum, tesekkürler
  • 11-03-2022, 22:01:35
    #2
    https://www.aciklise.net/Forum/viewtopic.php?t=18231 buyrun hocam en doğru cevap burada
  • 11-03-2022, 22:27:54
    #3
    MuhammedSefer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://www.aciklise.net/Forum/viewtopic.php?t=18231 buyrun hocam en doğru cevap burada
    Tesekkür ederim hocam gercekten bir cok sorumun karsiligini aldim