Nargileciler buraya bi baksın :)
4
●184
- 09-03-2022, 22:03:37Merhabalar arkadaşlar uzun yıllardır nargile içiyorum elimde Kahveci takımı vardı yadigar artık vedalaşma vaktinin geldiğini anladım Alman Rus markalarına baktım karar veremedim şimdi biz professional şekilde içtiğimiz için duman çok önemli ve kalite max 1.000₺ kadar güzel tesisat önerirmisiniz özellikle lütfen elinde olup kullananlar güzel duman hafif içim sunan tesisatlar ayrıca nerden alabilirim kapıda ödeme şeklinde güvenilir vs teşekkür ettim
- 09-03-2022, 22:12:04Paşam konu başlığını biraz duzenlermisin nargileciler bakmak istemiyor çünkü bu tür başlıklara emir kipli olduğu için.
Bak gurkani üzmüş mesela cunku nargile tesisatı diye birsey yok dime @gurkan7728; 😅 - 09-03-2022, 22:24:24Kahveciden vazgeçmeee hocam şuan naklamı içiyorum cappicino kahveci candır
- 09-03-2022, 22:28:39Kahveci takımı eskıde kaldı sağlam bir konyalı takımı al keyfine bak
Cam şişesi çok büyük olmasın.
kurukafa aslan vs şekilli mekilli olmasın düz bir şişe işini görür.
Crom veya Çelik olsun.
her nargile içtiğinde şişe ve seri güzelçe yıka
döküm lüle yerine porselen lüle kullan.
tek bir tütünle devam et güzel nargile içersin.
kapıda ödeme genelde nargile göndermezler şişenin kırılma ihtimali var.
el fakir çift elma ( anoson ) içiyorum 10 sendir. her gün sana tafsiyem budur.