• 08-03-2022, 23:35:43
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Büyük bir veritabanını sorunsuz bir şekilde taşıyamıyorum. Bu konuda ne yapabileceğimi bilen var mı?
  • 08-03-2022, 23:55:40
    #2
    Yaşadığınız sorun nedir?
  • 09-03-2022, 08:26:39
    #3
    Veritabanına tablolar, satırlar vs gelmiyor, çok az veri geliyor.