Pasif gelir Ne Yapılır ?
15
●704
- 07-03-2022, 19:53:25Hocam o vakit öldürür gibimrbold adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Orta riskli istiyorum 😁😁sdemirtas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 07-03-2022, 19:53:52Borsa ve dövize tövbe ettim canım çok yandıHasanSorumli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-03-2022, 19:54:57Vakit harcamayıp size 1000-2000 tl ile ayda 200-300 tl kazandırcak bir gelir kapısı bulursanız biz de yararlanalım hocam.ToryVidar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Vakif illaki harcayacaksınız ama bu küçük zamanlar olsa yeterli.
Diğerli ponzi sistemlerdir. Uzak durmanızı tavsiye ederim
edit: Borsa ve dövizde de canınız yanmış. Kendiniz de farkındasınızdır - 07-03-2022, 19:55:25hocam biraz daha kendinizi zorlayıp 4-5 arası biriktirebilir iseniz rx 570 4 gb lık bir ekran kartı alıp mining yapmanızı kesinlikle tavsiye ederim güncel kur ile 289 tl ye yakın bir bürüt kar getiriyor elektiriği vs düşünce bu an itibariyle 160 tl kar getiriyor zamanla kart sayısını arttırıp gelirinizi katlayabilirsiniz tabii ki kendine göre zorlukları vardır ama hiç vaktiniz yok ise en mantıklısı budurToryVidar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-03-2022, 19:56:12madencilik borsadan çok farklı bir durum her türlü en kötü ihtimalle elinizde kartınız oluyor miningteToryVidar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle