Öneri ve görüşlerinize ihtiyacım var. - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Öneri ve görüşlerinize ihtiyacım var.
3
●
58
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Öneri ve görüşlerinize ihtiyacım var.
06-03-2022, 21:24:42
#1
ozturrk34
Merhabalar,
Sayfa açacağım ve alttaki post konsepti ile ilerleyeceğim bu yüzden görüş ve önerilerinizi beklemekteyim.
06-03-2022, 21:26:50
#2
eyefive5
olabilir ama eski tellerden kombinasyon yaparsan daha hoş olur. sadece bu model yapma. başarılar
06-03-2022, 21:28:01
#3
ozturrk34
eyefive5 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
olabilir ama eski tellerden kombinasyon yaparsan daha hoş olur. sadece bu model yapma. başarılar
Selamlar, teşekkür ederim hocam eski tip telefonların png şeklini bulabilirsem dediğiniz gibi deneyeceğim
07-03-2022, 02:22:38
#4
Misafir
Kaydet yazısı direkt göze çarpıyor ya onu kaldırmalı/arka plana almalı ya da asıl metni daha belirgin yapmanız gerektiğini düşünüyorum, fikir güzel 👍
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler