Ne zaman birşey indirmek istesem mediafire çıkıyor genelde karşıma ve hızı okadar düşük ki
internetim 50mbs olduğu halde 300 kb lerle ilerliyor, çok uzun sürüyor bunun bir çözümünü bilen varmı acaba