Takasım sizce mantıklımı? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Takasım sizce mantıklımı?
6
●
198
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Takasım sizce mantıklımı?
04-03-2022, 23:51:42
#1
Misafir
Bende samsung Galaxy A32 128 GB modeli telefon var alırken 3900 aldım şuan 5000tl olmuş 4 ay kullandım hiçbir çizik ve sorunu yok bu telefonu 2 yıllık garantisi bitmiş 32 GB iphone 7 Plus ile takası uygunmudur pil sağlığı 78
04-03-2022, 23:53:09
#2
eyefive5
risk girmeye değmez diyorum.iphone sever olarak
04-03-2022, 23:53:22
#3
MehmetSapmaz
nakit satıp temız ıphone 8 alabılırsınız tam olarak bılmıyorum ama sorun telefonculara rastgele karsılastırın
04-03-2022, 23:54:06
#4
batuhanyuksel
5000tlye iphone 8plus alabilirsiniz temiz
04-03-2022, 23:56:12
#5
Misafir
İphone 7 ler Anadolu medeniyetleri müzesinde sergileniyor hocam naaptınız siz.
ozturrk34
ve
MSK
bunu beğendi.
2 kişi
bunu beğendi.
04-03-2022, 23:57:22
#6
DoğanOğuz
Üyeliği durduruldu
İphonede %78 pil ömrü çok az değiştirsen bataryayı vs kafa kafaya gelir sat nakit para temiz al
04-03-2022, 23:59:40
#7
Misafir
Hocalarim şuan 4 aylık ve 2. El oluyor r10 da konu açsam satılır mı
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler