• 03-03-2022, 22:30:04
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhaba, canlı derslerde ders anlatımı için kullanmak ve -çok nadiren de olsa- çizim programlarında kullanmak için grafik tablet almayı düşünüyorum. "İşimi görsün yeter" düşüncesindeyim. Sizce bu iki modelden hangisini tercih etmeliyim? Ya da 600 ₺ ye kadar önerebileceÄŸiniz baÅŸka model var mıdır? Bilgim olmadığı için soruyorum. TeÅŸekkürler.

    1. Model: https://www.trendyol.com/veikk/vk640...YaAiSEEALw_wcB


    2. Model: https://www.trendyol.com/wacom/one-b...QaAsLCEALw_wcB
  • 03-03-2022, 22:43:11
    #2
    Kalem Basıncı ve LPI önemli bir etken tabletler konusun da bu konuda en iyi seçenek şuanlık Veikk Vk640. İki seçenekte de Kalemler Pilsiz bunlar iyi bir avantaj. Tuş ataması yapabildiğin için Veikk gene ön planda. Malzeme kalitesi olarak Wacom kendini kanıtlamış bir markadır fakat Veikk'de kesinlikle alınabilir bu karşılaştırmada. Çok kullanacaksan eğer Çizim Eldiveni de almanı tavsiye ederim.
  • 03-03-2022, 22:45:20
    #3
    wacom dan memnunum hocam ben diğerine birşey diyemem ama wacom baya iş görüyor. Zaten profesyonel çizim yapmıyorum max geometri soruları :-)
  • 04-03-2022, 02:48:25
    #4
    İlginiz için teşekkür ederim. Veikk fiyat olarak daha uygun. %95 canlı derste soru çözmek için kullanacağım, %5 keyfi olarak PS ve Illustrator'da kullanacağım. O yüzden Veikk daha mantıklı geldi.