Havaalanından Eshot (otobüs) 202 numaraya bin
Fahrettin Altay'da inip Narlıdere dolmuşlarına bin.
Bu kadar, hayırlı teskereler
İzmirde Yaşayan arkadaşlar bakabilir mi?
23
●500
- 03-03-2022, 15:02:54çok teşekkür ederim hocamDenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-03-2022, 15:03:33metroya falan binmeme gerek yok değil mi hocamCND adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-03-2022, 15:04:28eyvallah teşekkür ederim hocamGokenim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-03-2022, 15:05:33https://www.eshot.gov.tr/tr/UlasimSa...ookieSupport=1Pietro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
202 saatleri bu şekilde eğer çok bekleyeceğin bir saate denk gelirsen metroyu alternatif olarak kullanabilirsin. Çok kolay zaten tüm hatlar birbirine bağlı. - 03-03-2022, 15:08:05en temizi eshota binmek galiba hocam 15dk da bir kalkıyormuş sanırımbatikansenn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle