Konu
İzmirde Yaşayan arkadaşlar bakabilir mi?
03-03-2022, 15:03:33
#13
Pietro
CND adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Havaalanından Eshot (otobüs) 202 numaraya bin
Fahrettin Altay'da inip Narlıdere dolmuşlarına bin.
Bu kadar, hayırlı teskereler
metroya falan binmeme gerek yok değil mi hocam