CND adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Havaalanından Eshot (otobüs) 202 numaraya bin
Fahrettin Altay'da inip Narlıdere dolmuşlarına bin.
Bu kadar, hayırlı teskereler
metroya falan binmeme gerek yok değil mi hocam