eyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
orasını tm bilmiyorum ama biz ev için az bir miktar lamayı düşünüyorduk ev sahibi satmaktan vazgeçince almadık.
Faizsiz derken katilim bankalarinda faiz yok ama katilim payı var. Piyasadaki bankalarla da asagi yukari ayni hesaba geliyor. Sonucta bir banka kimseye babasinin hayrina borc vermez. Carkın donmesi lazim. Adi faiz degil ama evet alinan para faizin ta kendisi.