• 02-03-2022, 20:38:09
    #1
    Merhaba arkadaşlar biraz önce telefonu güncelledim şurası altta geldi nasıl üste alırım alışamadım ya 😂
  • 02-03-2022, 20:40:16
    #2
    Safari uzun zamandır öyle hocam 😀
  • 02-03-2022, 20:41:50
    #3
    Alttaki adres/arama çubuğunun solunda bulunan “aA” dokunun.
    Ardından üst adres çubuğunu göstere dokunun. hallolur hocam
  • 02-03-2022, 20:47:57
    #4
    Atacbala adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Safari uzun zamandır öyle hocam 😀
    Çok teşekkür ederim hocam
    AnkeeBut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Alttaki adres/arama çubuğunun solunda bulunan “aA” dokunun.
    AnkeeBut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ardından üst adres çubuğunu göstere dokunun. hallolur hocam
  • 02-03-2022, 20:48:34
    #5
    AnkeeBut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Alttaki adres/arama çubuğunun solunda bulunan “aA” dokunun.
    Ardından üst adres çubuğunu göstere dokunun. hallolur hocam
    Teşekkürler hocam acıkcası bende altta chrome gibi değil diye kullanmıyordum cok genelde chrome var