bende implant yok aşşağı yukarı 5-6 aydır belki daha fazla süredir üstteki diş kısmının 1 tanesi boş
o parayı ödeyebilicek durum yok olsaydıda yaptırmazdım sanırım çünkü şuan için hiç bişey fark ettirmiyor bana
İmplant yaptıran varmı?
20
●450
- 05-01-2023, 18:52:29forumda ara yapinca bu mesajinizi gordum, aradan 1 yil gecmis. memnunmusunuz? ve mumkun ise hangi sehirde ve hangi dis kliniginde yaptirdiniz, bilgileri pm almam mumkun mu?mucurum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-01-2023, 18:59:16Merhabalar hocam Samsun ilinde Teoman bey var diş doktoru ona yaptırdım. Memnunum ancak bazen diğer dişlerim yemek yerken alt üst birbirine sürtüyor gibi oluyor o da diğer dişlerimin aşınmasından olduğunu söylemişti doktorum ilgili idi.TUANAM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle