bende implant yok aşşağı yukarı 5-6 aydır belki daha fazla süredir üstteki diş kısmının 1 tanesi boş
o parayı ödeyebilicek durum yok olsaydıda yaptırmazdım sanırım çünkü şuan için hiç bişey fark ettirmiyor bana