• 23-02-2022, 20:00:20
    #1
    Merhabalar tanıdığım bir ablanın 4 yaşında ki kızı ile beraber kanada ya gitmesi gerekiyor. Kendisi inşaat mühendisi 150, 200 TL kadar para ayarlayabilir ama hangi vizeye başvuracağı konusunda kararsiz. Vize çıkma ihtimali en yüksek olani nedir acaba dil okulu, yuksek lisans vs bu konuda bilgi sahibi olan var mi?
  • 23-02-2022, 20:02:28
    #2
    https://linker.page/aslan
    Amerika'ya kolay bir şekilde gidebilir şuan o şekilde zaten amerikadan kanadaya geçişlerde kontrol yok Amerika şuan da mühendis sınıfında işçi alımı yapıyor gerekli alanlarda
  • 23-02-2022, 23:04:31
    #3
    KANADA benimde hayalim .umarım gerçekleştirirsin.çok güzel bir ülke