Her ay 3Bin tl ile ne alınır ?
12
●750
- 23-02-2022, 17:59:46Ayda 4.000 ₺ kenara atacağım birikim için. Yıl sonuna kadar her ay 4.000 ₺ bankaya yatırmak mı daha mantıklı yoksa dolar veya altın alıp köşeye atmak mı daha mantıklı sizce?
- 23-02-2022, 18:02:58Türk lirasını kenara koyduğun zaman kaldığı her saniye zarar ediyorsun eğer kenara koymak istiyorsan dolar veya altına yatırım yap kenara koy en azından garantin olur.ErtanDogan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle