• 23-02-2022, 17:50:05
    #1
    Merhabalar giderlerim haricinde her ay fazla 3bin tl kalıyor bunu degerlendirmek istiyorum coin hariç nasıl değerlendirebilirim ? Değer kaybetsin istemiyorum para ne alabilirim veya bu parayı nasıl pasif gelir yapabilirim ?
  • 23-02-2022, 17:51:35
    #2
    SİTE İŞLERİNİ BİLİYORSANIZ
    İngilizce bir site açıp içerik odaklı gidebilirsiniz 1. yılından sonra bence meyve vermeye başlar.
    • ToryVidar
    ToryVidar bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 23-02-2022, 17:51:41
    #3
    Dolar al değerini korursun (yatırım tavsiyesi değildir)
  • 23-02-2022, 17:51:52
    #4
    Tavsiyem Dolar veya Altın Olarak Değerlendirmen Hocam Şahsen Şu durumda ben olsam 1+1 dahi olsa ev alır ayda 3/3 Kredisini öderdim
  • 23-02-2022, 17:57:58
    #5
    mazot benzin altın
  • 23-02-2022, 17:58:01
    #6
    kesinlikle altın şuanda yükseldiğine bakmayın
    ev alınmaz çok pahalı zira
    ayrıca tavsiyem gelişmekte olan ilçelerde hat veya taksi plakası satın alıp kiraya vermek
  • 23-02-2022, 17:59:41
    #7
    Altın
  • 23-02-2022, 17:59:46
    #8
    Ayda 4.000 ₺ kenara atacağım birikim için. Yıl sonuna kadar her ay 4.000 ₺ bankaya yatırmak mı daha mantıklı yoksa dolar veya altın alıp köşeye atmak mı daha mantıklı sizce?
  • 23-02-2022, 18:02:58
    #9
    ErtanDogan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ayda 4.000 ₺ kenara atacağım birikim için. Yıl sonuna kadar her ay 4.000 ₺ bankaya yatırmak mı daha mantıklı yoksa dolar veya altın alıp köşeye atmak mı daha mantıklı sizce?
    Türk lirasını kenara koyduğun zaman kaldığı her saniye zarar ediyorsun eğer kenara koymak istiyorsan dolar veya altına yatırım yap kenara koy en azından garantin olur.