ErtanDogan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ayda 4.000 ₺ kenara atacağım birikim için. Yıl sonuna kadar her ay 4.000 ₺ bankaya yatırmak mı daha mantıklı yoksa dolar veya altın alıp köşeye atmak mı daha mantıklı sizce?
Türk lirasını kenara koyduğun zaman kaldığı her saniye zarar ediyorsun eğer kenara koymak istiyorsan dolar veya altına yatırım yap kenara koy en azından garantin olur.