Abdullahxwq71 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ne olcak bu çiftçinin durumu
13
●290
- 22-02-2022, 20:01:39O zaman ezdikleri üreticinin kıymetini bilirler hocam.heri19 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşım hayvancılık yapıyor geçen yıl kuzu etinin kilosunu 50 TL den satmışlar. Kasapta 100 TL Nusrete 1000 Dolar. Keşke herkes verdiği emek kadar kazansa dünyada
- 22-02-2022, 22:15:50üzülüyorum bu duruma tarım ülkesiyiz hatta tarımın başkenti bir ülkeyiz halimiz iyi değil. kalin merak ettiğim bir konu var. eskiden çiftçilerimiz doğal gübre doğal yem kullanırlarmış. para verip almazlarmış. eski sistem bu devirde uygulanamıyormu. şimdi neden paralı gübre paralı yem almaya yöneleniyor çiftçilerimiz merak ediyorum.
hatta tavukçuluk için bile geçerli bir eski tarımcılık belgeseliydi sanırım. hem içimziden hallediyormuşuz. neden böyle şimdi - 23-02-2022, 10:05:28Çünkü hocam kimyasal maddeler ile toprağın verimini düşürdük , toprağı doğru düzgün işlemeyemez bilinçsiz tarım aldı başını gidiyor . Zaten bitme noktasına. Acilen önlem alınmalı,köy enstitüleri kurulmalı.yeniden ülkenin geleceğinda tarım büyük rol oynuyoeyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle