üzülüyorum bu duruma tarım ülkesiyiz hatta tarımın başkenti bir ülkeyiz halimiz iyi değil. kalin merak ettiğim bir konu var. eskiden çiftçilerimiz doğal gübre doğal yem kullanırlarmış. para verip almazlarmış. eski sistem bu devirde uygulanamıyormu. şimdi neden paralı gübre paralı yem almaya yöneleniyor çiftçilerimiz merak ediyorum.
hatta tavukçuluk için bile geçerli bir eski tarımcılık belgeseliydi sanırım. hem içimziden hallediyormuşuz. neden böyle şimdi
Çünkü hocam kimyasal maddeler ile toprağın verimini düşürdük , toprağı doğru düzgün işlemeyemez bilinçsiz tarım aldı başını gidiyor . Zaten bitme noktasına. Acilen önlem alınmalı,köy enstitüleri kurulmalı.yeniden ülkenin geleceğinda tarım büyük rol oynuyo