Lunapark adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
*********** ve ben şikayet edemiyorum düşündürücü
32
●2.704
- 22-02-2022, 01:24:22Bunun için vaktim yok malesef. Bana sadece hesap lazımdıSillage adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-02-2022, 01:25:02Geçmiş olsun kişi ile r10.net üzerinden iletişime geçmiş olsanız dahi Yargı kararı olmadan r10 yönetimi üyelik silme gibi işlemleri direkt olarak uygulayamaz. Eğer r10 üzerinden iletişime geçililip mağduriyet yaşandıysa https://www.r10.net/sikayetim-var/ bölümüne konu açarak mağduriyetinizi açıklayarak kişinin uzaklaştırılmasını sağlayabilirsiniz.
- 22-02-2022, 01:25:07Merak etmeyin gereği yapılacaknurettinselcuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-02-2022, 01:25:41Kayıtlı numara üzerinden bulamıyor musunuz?Wbmasters adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
