Wbmasters adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçmiş olsun kişi ile r10.net üzerinden iletişime geçmiş olsanız dahi Yargı kararı olmadan r10 yönetimi üyelik silme gibi işlemleri direkt olarak uygulayamaz. Eğer r10 üzerinden iletişime geçililip mağduriyet yaşandıysa https://www.r10.net/sikayetim-var/ bölümüne konu açarak mağduriyetinizi açıklayarak kişinin uzaklaştırılmasını sağlayabilirsiniz.
Kayıtlı numara üzerinden bulamıyor musunuz?