Geçmiş olsun
kişi ile r10.net üzerinden iletişime geçmiş olsanız dahi Yargı kararı olmadan r10 yönetimi üyelik silme gibi işlemleri direkt olarak uygulayamaz. Eğer r10 üzerinden iletişime geçililip mağduriyet yaşandıysa
https://www.r10.net/sikayetim-var/ bölümüne konu açarak mağduriyetinizi açıklayarak kişinin uzaklaştırılmasını sağlayabilirsiniz.
Kayıtlı numara üzerinden bulamıyor musunuz?