• 22-02-2022, 00:15:44
    #10
    ByPowerfuL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adıyamanlı Rus gardasim 😁
    Nereli olduğumuz önemli değil biz soviet sosyalist cumhuriyetler birliğinin bir neferi olarak her yerde ve daima kanımızın son damlasına kadar .....

    Şaka Maka Putin haklı ABD empati yapsa Kübaya aynı olayı yapsalar kendisi zıplar.
  • 22-02-2022, 00:17:02
    #11
    Galiba putin saplayacak
  • 22-02-2022, 00:18:21
    #12
    isterse 4 5. dünya savaşı çıksın. daha kötüsü varsa biri söylesin
  • 22-02-2022, 00:20:32
    #13
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    Soviet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nickime bakın
    Seni daha çok Şöbiyet olarak algılıyorum

  • 22-02-2022, 00:22:36
    #14
    ABD bir ambargo koysun da ağzı yüzü nasıl yamuluyor 90larda değiliz. Tarih böyle senaryoları çok gördü...
  • 22-02-2022, 00:29:01
    #15
    Escanor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ABD bir ambargo koysun da ağzı yüzü nasıl yamuluyor 90larda değiliz. Tarih böyle senaryoları çok gördü...
    Hocam bunları Putin düşünmeden mi böyle işlere kalkıştığını sanıyorsun
    • TahsinCetinkaya
    TahsinCetinkaya bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 22-02-2022, 00:26:31
    #16
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bunları Putin düşünmeden mi böyle işlere kalkıştığını sanıyorsun
    Hayır tabii ki de 100 tane strateji geliştirmişlerdir daha bu haberler yayılmadan fakat koskoca ABD'nin ambargosu derin bir yara açacak o belli.
  • 22-02-2022, 00:29:40
    #17
    Escanor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ABD bir ambargo koysun da ağzı yüzü nasıl yamuluyor 90larda değiliz. Tarih böyle senaryoları çok gördü...
    Sence ambargo umrumda mı? Putin oldu olası abd ile hiç anlalamamış bir lider. Yani kafasına bile takmıyordur inan.
  • 22-02-2022, 00:34:27
    #18
    zNightLastTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sence ambargo umrumda mı? Putin oldu olası abd ile hiç anlalamamış bir lider. Yani kafasına bile takmıyordur inan.
    Dediklerini herkes biliyor hocam farklı bir fikrin yoksa boşa alıntılamışsın. İster olsun ister olmasın kübaya uyguladığı ambargo milyarlarca dolar zarara mal oldu. Olay tek ABD değil işin içinde avrupa birliği de var.