Tasarım Nasıl Olmuş ? - Sayfa 4 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Tasarım Nasıl Olmuş ?
37
●
1.582
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Tasarım Nasıl Olmuş ?
1
2
3
4
5
19-02-2022, 23:13:25
#28
Beylerbey
TemaOfisi.com
hk0nline adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bence çok şirin olmuş 😊 başarılar
çok teşekkür ederim
19-02-2022, 23:13:43
#29
Seyit25
Hikaye okunacak sayfalarda zemini transparan yaparsanız daha az gözü yoracaktır.
19-02-2022, 23:17:37
#30
Beylerbey
TemaOfisi.com
Seyit25 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hikaye okunacak sayfalarda zemini transparan yaparsanız daha az gözü yoracaktır.
teşekkür ederim hocam, kontrol paneline tekrar göz atacağım, konuya ayrı arka plan ekleyebilirsem parlaklığını kısık birşekilde eklerim
20-02-2022, 15:11:40
#31
bilimokur
resimli arkaplan demode olali cok oldu. biran once kaldirin bence
20-02-2022, 15:14:10
#32
Beylerbey
TemaOfisi.com
bilimokur adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
resimli arkaplan demode olali cok oldu. biran once kaldirin bence
olduğu kadar artık hocam
20-02-2022, 21:52:41
#33
Celilkilic
Çok tatlı duruyor hocam başarılar
20-02-2022, 21:56:35
#34
Beylerbey
TemaOfisi.com
Celilzzers adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Çok tatlı duruyor hocam başarılar
teşekkür ederim hocam, beğenmenize sevindim
22-02-2022, 14:57:00
#35
istanbulum
Merhabalar. Projeninzin tasarımı güzel. 🙂👍
22-02-2022, 15:04:06
#36
Beylerbey
TemaOfisi.com
istanbulum adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Merhabalar. Projeninzin tasarımı güzel. 🙂👍
Merhaba hocam beğenmenize sevindim, teşekkür ederim
1
2
3
4
5
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler