ademakcan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kurtköyde oturan var mı?
11
●290
- 19-02-2022, 16:46:52o taraflar biraz sakıncalı aslında dediğin gibiademakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-02-2022, 16:47:02Yok bro cidden çöp avm.bbthns adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
neomarin pendorya daha güzel oraya bakarak yakın çevrede. Bir daha gitceğimi sanmıyorum lanet yere.